ליברמן והערבים תומכים בגנץ שמשיג את הרוב הדרוש להרכבת ממשלה

    איתי גדסי 3 Comment on ליברמן והערבים תומכים בגנץ שמשיג את הרוב הדרוש להרכבת ממשלה

    יו"ר ישראל ביתנו אמר לנשיא המדינה: "מבחינה ריאלית, גם כדי לאשר תקציב וגם כדי לבנות תכנית ריאלית וגם כדי לאשר אותה" לכן, "חייב טווח מינמאלי של שנתיים". הנשיא: "המתמטיקה פשוטה אבל אפגש עם שני המועמדים"

    Head of the Blue and White party Benny Gantz and Yisrael Beytenu leader Avigdor Liberman hold a joint statement after their meeting in Ramat Gan on March 9, 2020. Photo by Tomer Neuberg/Flash90 *** Local Caption *** ??? ??? ??????? ?????? ???? ??? ????? ????? ????? ????? ????? ??????? צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ממליץ על בני גנץ לראשות הממשלה ומכריע את הכף לטובתו, לגנץ יש 61 ממליצים מול 58 לנתניהו. אורלי לוי לא המליצה על אף מועמד. על  פי מספר ההמלצות גנץ צפוי לקבל את הרבת הממשלה ראשון, אך מוקדם מידי לדעת אם יצליח בידו להרכיב ממשלה לאור ההתנגדות של ליברמן להקים ממשלה יחד עם המשותפת.

    ליברמן אמר לריבלין: "כדי לא למשוך את הזמן אנחנו חשבנו שזה לא מנומס להודיע לנשיא דרך כלי התקשורת. נמליץ על בני גנץ מסיבה פשוטה, צריך למנוע מערכת בחירות רביעית, אנחנו תומכים בממשלת חירום לאומית".

    עוד הוסיף ליברמן: "מתוך התרשמות שלי, הסכנה היחידה שיותר גדולה מקורונה, זה הבהלה מהקורונה. אנו נמצאים בפאניקה המונית. לכן כדי לחסוך תהליך מסורבל של תפקידים, משרדים ותקציבים, תקימו שתי מפלגות גדולות ומי שירצה יתמוך".

    על הקמת ממשלה רומז ליברמן כי זה לא יצלח עם המשותפת מכיוון שישנו צורך באלפי הצבעות: "מבחינה ריאלית, גם כדי לאשר תקציב וגם כדי לבנות תכנית ריאלית וגם כדי לאשר אותה, חייב טווח מינמאלי של שנתיים. מדובר בממשלה שתוכל להתקיים ולקבל החלטות לטווח ארוך".

    בסיום דבריו הבהיר ליברמן: "אנו מתחייבים להיות רשת ביטחון ובכך תהיה ממשלה של 76 מנדטים".

    הנשיא ריבלין השיב לליברמן: "המתמטיקה ברורה, אנסה לשוחח עם שני המועמדים כדי להגיע לאחדות עוד בטרם הגשת המנדט".

    ככל הנראה ינסה הנשיא להחיות את המתווה הקודם של רוטציה על ראשות הממשלה, בשוויוניות מוחלטת על תיקי השרים וההחלטות שיתקבלו בממשלה.

    סיכום ממליצים כצפוי:
    בנימין נתניהו- 58.
    הליכוד 36.
    ש"ס 9
    יהדות התורה והשבת 7.
    ימינה 6.

    בני גנץ- 61.
    כחו"ל 33.
    משותפת 15.
    העבודה מרצ 6.
    ישראל ביתנו 7.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בני גנץ לא יכול ליהיות ראש ממשלה כי יועז הנדל וצבי האוזר מתנגדים לממשלה עם המשותפת והם לא המליצו על גנץ תוסיפו את אורלי לוי יש לגנץ 58 ממליצים גם לנתניהו יש 58 ממליצים התוצאה לא תקום ממשלה ויהיו בחירות חוזרות הפעם גנץ לפיד וליברמן לא יוכלו להגיד לא נשב עם הערבים וליברמן לא יעבור את אחוז החסימה וכולל לבן תרד ל23 מנדטים

    2. 2

      יופי! בשעה טובה ומוצלחת!
      ישראל זקוקה בדחיפות לשינוי!!!

      1. שינוי למשיח
        לא לליצנות